Värt att tänka på!



Har varit en dag med mycket pratande i telefon. Varit värt det trots att jag har mycket annat att göra. Skönt att känna att man varit snäll och hjälpt någon annan däremot som behöver det<3 Feeling like wonderwoman today for sure!<3


Allt löser sig till slut. Jag ser i alla fall positivt för framtiden och allt kommer bli hur bra som helst. Bara att sikta på att 2012 kommer att bli det bästa året hittills. Människor kommer och går och dem allra bästa består! Skönt att veta att sin släkt och familj alltid är närmast. I alla fall vad jag fått erfara genom åren. Har världens bästa mormor och morfar, ingen är bättre än dem. Minä rakastan sinua mummu, för att du alltid finns där<3 Love you mum, en så stark människa som dig som varit med om så mycket, men som ändå klarar igenom livet ändå, det är starkt gjort. För mig är du både min mamma och pappa, alltid funnits där, trots våra meningsskiljaktiheter ibland. Framtiden är vår, kommer bli hur bra som helst, det är jag säker på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0