Today

Idag är en dag som inte riktigt är som vanligt. Har inte min älskade Alfred här som brötar och låter var om vart annat. Att han kallas brutus, är faktiskt ett väldigt passande namn. Min sötnos är nämligen väldigt brötig och han kan verkligen inte smyga. Det låter ändå. De mornarna han ska upp till skolan till exempel, vaknar jag oftast till, för att han låter så mycket. Mer än vanliga människor alltså. Han vet om det själv och jag tycker det är så sött. Vi skrattar ofta åt hur vi är olika på det sättet. Jag är ofta tyst som en mus och han tvärtom. Men det är det som är charmen:) Men nu utan honom är det nästan läskigt tyst. Gaj låter ju aldrig heller, så jag har på tvn hela tiden, för att det inte ska kännas så tomt. Musikhjälpen är på i bakgrunden, vilket jag älskar. Snart är det bara 24timmar kvar, vad tomt det kommer att vara efter att det tagit slut.

Är så avis på min mamma och hennes vän som idag och just nu är i Stockholm. De bor på Globen hotellet och har utsikt över hela Globen. Ikväll/natt ska dem dit för att se Tiesto! Gissa om jag vill vara där med dem nu. De ska ut och äta gott idag och imorgon får de grymt god hotellfrukost. Fy fasen alltså. Hade gärna varit där med dem! Är däremot så otroligt glad för deras skull. Mamma behöver verkligen detta, så kändes så skönt när hon äntligen kom iväg:)<3


Feeling a little pink today. Undra varför^^


Snart blir det att slå in paket med de här fina papprena:)


Så här såg jag ut igår och kommer nog få ta på mig bandaget igen idag efter att jag slagit in alla paket. Har stukat till handleden lite, så det ömmar rätt mycket. Alfred tog på mig den innan han åkte igår, men den satt lite för hårt, vilket resulterade i korvfingrar. Försökte ta på mig den själv igår sen, vilket var väldigt svårt. Men det gick till slut. Får se hur det går att få på sig den sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0