Still can´t believe it!

fatting notting som jag brukar säga. Lite "Hannaegengjorda" ord sådär;) Ni som känner mig allra bäst, vet hur jag brukar prata ibland:)

Nee, förstår faktiskt ingenting. Har frågat Alfred flera gånger idag om det verkligen stämmer att jag har kommit in. Känns helt konstigt. Så länge som jag gått och funderat på de och så nu så är det verklighet, amazing alltså!
Har både pratat med mamma, mormor och Alfreds mamma i telefon idag och alla var jätteglada för min skull:) Kul när folk runt om mig också är glada, gör glädjen dubbelt så bra:) Men är som sagt väldigt nervös. Har en tendens att vara rätt blyg med helt nya människor. Men det ska väl lösa sig till slut som det mesta annat:) Är redo för nästa kapitell i livet i alla fall:) My future, here i come:)

Blev ingen fest idag. Har haft sån hemsk huvudvärk idag. Brukar få det efter att jag spänt mig eller varit nervös för något. Och nervositeten sen igår var ju inte nådig, så det var inte så konstigt att jag fick det. Drack mängder med vatten, vilade och åt värktabletter men inget hjälpte. Tänkte först gå på festen, så gjorde i ordning mig och allt. Drack till och med lite alkohol till maten och sådär, men det var då som jag kände att allt bara blev värre. Så kände bara att det var att strunta i planerna för kvällen. Fick bli en hemmakväll i soffan istället. Var inte fy skam det heller, då det var Idol:) Sista avsnittet nu och final! Var ingen sån där hejdundrande final som det varit många andra år tycker jag. Var lite lamt faktiskt. Men  final var det i alla fall och Amanda Fondell vann. Hon var bäst ikväll och har gjort störst resa av dem två enligt mig. Både som artist och person. Men Robin har jag tyckt varit så jäkla bra sen starten, så han höll jag på i hjärtat. Men tyvärr vann han inte. Hans version av vinnarlåten var bäst också, men den lär vi ju inte höra något mer. Hoppas innerligt det blir något av Robin. Men som det har varit de senaste åren nu så har det ju gått bäst för den som kommit tvåa, så hoppas att det finns något riktigt bra för honom dör ute:)

Hörde lite prat om att det kanske blir fest imorgon. Blom pratade något om det:) Om min huvudvärk är helt borta, vilket jag verkligen hoppas efter en hel natts sömn, så är jag och Alfred på:) Vore kul! Hade ju laddat för idag och så blev det inget, så det vore kul imorgon isåfall:)

Nu ska jag knapra chips och vara allmänt glad:)! Hihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0