SLUTA DÅ!!

Fasen, blir tjurig snart. Sluta regna då!! Det är ju december. Lucia idag och bara regn och rusk överallt. Fy för det:( Sitter man i vardagsrummet och försöker prata i telefon så går de knappt, då det låter så förbannat högt när det regnar!:( Har åter igen pratat massor i telefon idag, men känns bra i alla fall:) Nu hade mormor bakat lussekatter också, så lite julgodis med mera får det allt bli att baka och ta med till Skövde när vi åker dit:) Mysigt så säg:)

Har pluggat riktigt mycket idag, stolt jag är över mig själv:) Måste vänja hjärnan mer och mer nu ni vet, då jag ska gå 3 och 1/2 år till i skolan:) Jajjemän, vad glad man kan vara:) Ska bara skriva rent mitt arbete nu, så är den fixad och klar. Ska bara be Alfred läsa igenom den och sen skicka in den:) Sen börjar vi på nästa uppgift, inte roligaste, men måste få gjort! Kanske inte börjar på den idag, men imorgon i alla fall:)

Snart blir det att göra käk också, Ostpaj med räksallad till, mums:) Fått lite dille på det där med paj nu, men det gör inget, så länge man varierar sig. Skulle aldrig kunna äta samma mat jämt, booooring. Ska allt baka bröd idag också, vanliga brödet vi köpte sist när vi va i affären tar när som helst slut, så då får det allt bli att baka lite bröd att fylla frysen med:) Underbar syssla:)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0