Natt och jag är vaken

Idag har varit en jobbig dag. Kännt mig otroligt trött, trots att det inte hänt över mycket. Okej, mycket i perioder idag. Men usch, känner bara för att sova. Skulle nog kunna sova i hundra år, MINST. All julstress som gör sig påmind tror jag. Klockan är snart 1 på natten och jag kan inte lägga mig än. Lussekatterna ska gräddas. Blä, är så trött så jag snart grinar. Nä så farligt är det inte än, men snart!! Förstår inte vart dagen tagit vägen. Kan inte minnas att jag bara suttit still och tagit det lugnt idag. Har gjort något hela tiden. Nu på slutet bara som det varit lite stressigt. Kommer sova gott kan jag lova. Tror jag somnar före Alfred idag!

Inte nog med det så måste vi upp tidigt också. Alfred har fått för sig att tvätta. Fattar inte varför, bara tre veckor sen sist vi gjorde det. Vadå, behöver han kläder liksom? Jag har fortfarande en överfull garderob, har både underkläder och vanliga kläder så det räcker år och dar framöver^^. Men nää, Alfred tycker det är bra att komma upp i tid, men han tänker inte på att lägga sig i tid;) Han är söt han;)

Dagens ros går till mitt fina nagellack jag har på fingrarna:) Trots att jag har diskat idag, så är allt lika fint fortfarande:) Trodde jag skulle få göra om allt.

Dagens ris går till mig som missade bikarbonaten i ena brödet jag gjorde, som gjorde att hela brödet gick åt piiiiiiip. INTE KUL!!! Aja, ett av bröden blev hur fina som helst i alla fall:)


Söta älsklingen när vi bakade igår:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0