My day:)

Nu är det bara några minuter kvar på min dag:)(började skriva innan tolvslaget) Har varit en bra dag över lag. Inte varit riktigt som en typisk födelsedag kanske, men varit jättehärlig med bara mig, Alfred och Gaj ändå:) Som det oftast brukar vara och som jag trivs med allra bäst:)

Vi har trixat och fixat och donat med massor med grejer här hemma. Fått sålt och hämtat den gamla byrån, blev såld till ett jättetrevligt par, så det var kul:) Så nu har vi fått den nya byrån på plats och allt gammalt bråte har lagts tillbaka i den också;) I och för sig, väldigt mycket rensat, men ändå;)

Vi var ute på en skön promenad förut alla tre, var riktigt fint väder ute. Soligt och fint födelsedags väder, men hade gärnat velat ha snö. Skövde har ju fått massor!! Jag som önskade mig snö ju. Men det haglade här förut, kanske det närmsta vi kommer nu, men det duger väl så länge;)

Åt god mat idag och även tårtan var mumsig:):D Bilder kommer imorgon, orkar inte det nu riktigt. Blir en promenad med Alfred och Gaj igen och sen blir det mys med älsklingen<3

Har fått massor med samtal, sms och folk som skrivit på Facebook, som har grattat mig på min dag idag:) Alltid kul:) Det allra bästa var när Alfreds 87åriga mormor Britta ringde och grattade mig. Det var så sött och så härligt. Blev så glad så jag faktiskt rördes till tårar:) Betydde väldigt mycket för mig<3

Har fått en present till av Alfred idag, inatt öppnade jag ju ett paket. Där i var det ju ett jättefint nagellack från Isadora:) Till maten förut fick jag öppna ett till och där i var det en jättebra present. Blev väldigt chockad över vad det var. Hade inte alls väntat mig det. Det första jag sa var "Är du knäpp eller" ^^ Det var nämligen en " Hot stone"massage på 1 h och 10minuter!:) Blev verkligen jätteglad, men samtidigt kändes det som om han gav mig för mycket. Jag hade verkligen blivit jätteglad även om han hade köpt något mycket mindre till mig och så. Speciellt eftersom det är Alfred också:) Men han ville ge mig det och det var otroligt gulligt av honom!<3 Älskar honom mestaste, tack babie, för att du gjort min dag, till en alldeles, alldeles, alldeles underbar dag:D

har fått massor med söta kort på posten också:) Jättesöta och fina är dem:) Det kommer att komma upp massor med olika bilder på presenterna jag fick, maten och tårtan vi åt, nya byrån med mera:)

Idag fick jag mina första kommentarer av folk som jag inte känner också. Det var extra roligt:) Betyder att det inte bara är jag och mina närmsta som läser den alltså:) Kul:) Har ju främst bloggen för mig själv och skriva av mig i, samt att kunna kika tillbaka i den i framtiden och se hur jag hade det då. Lite vardag kombinerat med hem och mat och bakande:) Precis så jag gillar det:)

Har egentligen massor mer jag skulle kunna och vilja skriva, men får rensa tankarna lite och begränsa mig lite ibland. För annars blir det lätt för mycket.

Hade en svacka ikväll. Lite tråkiga känslor som "kommit tillbaka" till mig. Men som tur var försvann ångesten snabbt och med Alfreds hjälp, känns det som bortblåst. Hatar när det blir så och vill verkligen inte få tillbaka alla de känslorna. Alla svarta och hemska tankar som förgör en. Vill att allt ska vara vitt, skönt och bra. Vara lycklig och känna kärleken strömma inom hela mig:) Med Alfreds hjälp går det, är så otroligt tacksam över det!<3

Nu ska jag mysa med min Alfred<3 Sov så gott, så syns vi imorgon:) Natti natti!



Måste bara säga att jag blev jätteglad över min vän Jenny:) Kollade på hennes videoblogg inlägg idag och i slutet grattade hon mig och så:) Var verkligen en glad överraskning som värmde massor:):D Imorgon ska jag träffa bland annat henne och även andra kompisar som ska hit och baka med mig:) Blir både knäck, muffins och lussekatter:):D längtar redan:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0