Musikhjälpen<3

Brukar sitta nu lite på dagarna och kika på musikhjälpen<3 Det gillar jag extremt mycket:) Skänka pengar för en god sak:) De spelar så mycket olika musik också:) Passar mig som är allätare när det gäller musik:) Hoppas innerligt att musikhjälpen kommer att fortsätta så länge som möjligt, flera år framöver:) Härligt så mycket pengar de får in:)  Timbuktu och de andra som är med är ju bara så grymma:) Värmer i hjärtat att stta och titta på det programmet<3

Nu de senaste nätterna har jag drömt sjukt konstiga saker alltså. Kommer självklart inte ihåg allt, men vissa mornar vaknar man och känner vilken konstig natt det varit. Häromdagen drömde jag att jag var på en pub ute på landet och åt lasange, den var god men var mer som pyttipanna^^Dessutom var den puben jag var på, mitt och mina systrars gamla dagis/fritids. De hade alltså byggt om dagis/fritidset till en pub^^ Det var det enda jag kom ihåg från den natten. Inatt drömde jag att jag var ute och åt med Alfreds familj, det var en jättefin exklusiv restaurang och alla hade tagit mat förutom jag. När jag försökte ta maten, så tappade jag den bara hela tiden. En annan dag drömde jag att jag mördade min mamma, en annan natt att jag låg i en kista och höll i en annans hand, sen var vi tvugna att ta ett piller som gjorde att vi dog. Skumt det där med drömmar alltså. Gillar att tyda drömmar, jag tror på att det finns viss sanningshalt i dem. Har lärt mig lite att om man drömmer om död, betyder det att man själv eller den personen man drömmer om, står inför nytt skede i livet, man går in på något nytt, det förändras liksom. Som exempelvis när jag drömde om att jag dog, betyder inte det att jag ska dö, utan att jag står inför ett nytt kapitel i livet och det stämmer ju, eftersom att jag i januari börjar socionomlinjen, som är ett stort nytt kapitel i livet. Vet inte om detta är 100% sanning, men har läst i en bok min mamma har om drömmar och där står det ungefär så. Läskigt men otroligt intressant!:)



Kommentarer
FulAnka

Fin bild på dig :)

2011-12-14 @ 13:52:32
URL: http://fulanka.blogg.se/
Hanna

Tack<3

2011-12-14 @ 13:55:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0