Moms day:)

Vilket fint och härligt väder det varit idag:) Snön ligger till och med kvar på marken:) Det gillar jag starkt! Kanske det blir lite snö på julafton i alla fall:) Vore otroligt mysigt!

Mamsen fyller som sagt år idag, har både skrivit på facebook,smsat och ringt:) Är jag inte en bra dotter, så säg;) Hade gärnat velat vara där hemma idag och firat henne, men får bli imorgon(kanske, om hon inte skulle på jul på liseberg, annars blir det någon annan dag). På onsdag ska jag gå shoppa med mormor, så då ska jag köpa present till mamma:):D


Gaj har fått sig en juldusch, tänderna borstade och öronen har rengjorts, så nu är han allt en julfin liten kille:)

Idag står bakning på schemat. Har diskat massor nu, så nu har jag ro att ställa mig och göra det:) Alfred kanske vill hjälpa mig också:) Han kom precis från skolan. Blir nog att vi äter samma som igår, lätt och gott:) Förhoppningsvis hinner jag titta på lite Gleeavsnitt idag:) Man blir så glad av dem:)




Haha, igår bad jag Alfred ta ner alla julklappar för att lägga på bordet med resten av dem som redan låg där. Han frågade mig då om jag hade torkat bordet, nee svarade jag då och skämtade att, du kan väl bära upp Gaj så kan han slicka rent bordet. När jag efter ett tag kollade på Alfred igen, hade han burit upp Gaj på bordet. Haha! Snacka om att jag blev paff, ett roligt minne jag inte får glömma;) P.S, han slickade Aldrig rent bordet, han var chockad över att ens få stå på bordet, så han stog bara still och ville snabbt ner igen;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0