Love nagellack:)







Hahaha, jag hade jättekul när jag tänkte ta kort på min samling med nagellack;) Försökte få den ultimata bilden så man såg alla bra, gick sådär. Roade mig med detta och även att fixa med naglarna igår natt. Blev fint tycker jag:) Älskar negallack. Förr gillade jag inte alls det och kunde bara använda genomskinligt. Nu älskar jag alla möjliga färger:)! Skulle vilja bättra på samlingen med andra färger som mörkblå, grå, brun, röd med mera:) Vore kul:)


Fint:) Tråkigt bara att jag bara kan ha korta naglar nu. Blir så när man diskar så mycket. Hatar att ha långa naglar då, känns som de ska gå av när som helst. Usch, ryser av bara tanken:(


Förutom att mina händer och fötter ser ut som prinskorvar, hahahah^^ Så tycker jag de blev väldigt fina:)


:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0