Foton från helgen som var:)


Helgen började med att jag lämnade blod (fredagen kändes som helg för mig i alla fall:P)


Fina lyktan vi fick av Alfreds föräldrar:D


Ville<3


Det fina som var inne i lyktan:)


Fina skylten vi har på dörren nu:)


Fina servetthållaren som vi använder att ha kaffefilter i:)


Dörren:)


:D Ni är alltid välkomna till oss när ni vill, ni vet vilka ni är:)


Söta lilla mini lyktan:)


Så mysigt och fint:)


De fina paketen jag fick:) Såå fint inslagna:)


Ville och Alfred myser:) Jisses vad ögonen lyser:P


Titta vilka fina, mysiga, gosiga och varma sånna här jag fick:)


:)


Ska bli spännande att testa dessa:) Luktade väldigt gott:)


Mycket mysigare i verkligheten:)


Fina snöflingor som sitter på badrumsspegeln:)


Jättefina kökshanddukar jag fick:D


Underbara filten som jag önskat mig (precis i den färgen) och så fick jag den:) Wiiee:)


Brandfilt som vi fick av Alfreds pappa. Han är ju brandingenjör, så han tyckte vi skulle ha en ifall att. Jag blev mest nojig och nervös av att vi fick den. "Vadå liksom, ska det börja brinna hos oss nu;)"


Jag var väldigt tröttis här och satt vid datorn. Men somnade runt 22 igår. Jisses vad trött jag var:) Om ni undrar och tycker att jag skriver konstiga ord ibland så är de för att jag ofta använder egenkomponerade ord när jag pratar ofta och så brukar jag skriva dem också;) Inget jag riktigt tänker på. Är inte att jag inte kan stava och så, utan att jag mer tycker att ord som "tröttis, hungris, sötispötis,lessispessis" och sånt är sött:):P


Kommentarer
Carro

Fina saker du fick! Stort grattis på din dag <3

2011-12-06 @ 07:52:33
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Tack så mycket gumman:)<3

2011-12-06 @ 20:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0