Det snöar:)

Aa, eller gjorde för ett tag sen. Var ute med Gaj och gick i det kalla vädret och det var nästan så att jag inte alls märkte att det snöade. Men efter massa kisande så såg man de små flingorna i alla fall:) Första dagen det snöar detta halvåret:) Kanske finns lite snö på marken imorgon på min födelsedag:)? Det är något jag önskar mig i alla fall:)

Somnade jättetidigt igår, runt 22. Vaknade tolv timmar senare. Herrejösses. Har varit en helg med fart och fläkt. Resultatet av det var: SOVA!:P:)

Efter skolan åkte Alfred och kikade present till mig, mötte honom när han kom tillbaka, skulle precis gå ut med Gaj då. När jag kommer in igen sitter min sötnos på golvet och slår in mina paket:) Han är så söt när han koncentrerar sig så:) Presenterna blev jättefina:) Längtar tills jag för öppna dem:D<3

Idag har jag slagit in massor med tradera paket(igen), de tar ju aldrig slut. Men det gör inget, tur att någon annan får användning för sakerna jag inte längre behöver:) Senare blir det nog att slå in lite julklappar också:) Vi har fått en rätt stor hög nu med julklappar som vi ska ta med hem till Skövde:)

Senare idag blir det att plugga, göra mat och baka. Även lite telefonsamtal till nära och kära och mer bloggande såklart:) Se you all later:D



Den goda omeletten Alfred gjorde till oss förut:) Jättegod och mättande!:)
Inte så fin bild och ser inte så god ut. Men det var den:)


Kommentarer
Carro

Ja det är helt sjukt vad smala de skyltdockorna är. Det gör mog så arg för jag har märkt att det börjar redan i förskoleklass, barnen kan inte äta mat så de blir mätta. Det är så sjukt så det är fan inte ens sant. Jag blir så arg på dagens ideal.

2011-12-05 @ 19:33:22
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Aa jag också. Helt sinnes alltså!! Man undrar alltså vart världen är påväg. Vi förgör oss själva ju!:(

2011-12-05 @ 22:41:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0