Bilder från helgen, del 2!


Efter att vi var hos Viktoria åkte vi hem till Caroline:) Där fick vi nattafika och spelade tv-spel:) Va jättekul:)




Japp, full var jag nog allt^^



^^


Bästa och enda tv-spelet jag spelat^^


:)


Tyvärr slutade det med att jag fick världens hemskaste huvudvärk. Kunde nästan inte göra något. Blev att ta taxi hem, skönt att komma hem snabbt. Var bara att slänga sig i sängen och sova.


På söndagen blev det ännu en tur till IKEA. Fattar det inte, nu får vi sluta åka dit, är ju där jämt. Men till mitt försvar så var det för att jag skulle köpa grejer åt mormor:)


Like taking pussbilder:) <3


Vi kikade i några affärer på Bergvik och köpte även några julklappar. Den här slog jag in när vi kom hem. Den är till Linnéa. Tycker den är så cool;)


Hoppas hon gillar den:);)


Nu är det bara några enstaka julklappar att köpa kvar. Skönt! Ska bli skönt på ett sätt när julen är över. Slippa tänka på allt sånt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0