Bilder från helgen:) Del 1

Kör en klassiker och lägger upp massa bilder från helgen:) Känns lättast så och dessutom tycker i alla fall jag att det är superroligt med bilder, så kul att kunna se tillbaka på dem:)


Började eftermiddag/kvällen på fredagen med att ladda inför festen som skulle vara då:) Gjorde iordning mig och öppnade en cider. Sen kom den hemska huvudvärken:( Var bara att sucka och snällt sitta kvar i soffan. Mikael kom sen och så kollade vi på Idol tillsammans. Hade hur som haver ändå en lugn och skön fredagskväll, även om den inte slutade som det var tänkt från början.


Gaj med sin favorit person:)


Tror Gaj är lyckligast i världen, när Mikael kommer och hälsar på oss:)


På lördagen gjorde jag mig iordning precis likadant som jag såg ut i fredags. Samma kläder, samma frisyr, samma sminkning^^ Den här gången kom jag till festen i alla fall;)


Hemma hos Viktoria:)


Massa trevliga folk var det på festen:)


Min käraste har allt varit mer attraktiv;)


En glad överraskning var att Caroline kom till festen ändå :D


Spelades mycket spel under kvällen:)


:)


Oskar var til stora delar min kameraman under kvällen:) Tyvärr var många av bilderna han tog suddiga:P Och han var nyktrast av oss alla^^


Alla som provat den mössan (Alfreds mössa) passar i den:)


:)


^^






:D


:)


Jenny förklarar något i spelet "med andra ord" :)


<3

Hade en jättetrevlig kväll hos Viktoria:):D


Kommentarer
Fridis

vad roliga bilder ! :P

2011-12-13 @ 10:19:53
Hanna

Ja,hihi:)

2011-12-13 @ 14:22:45
FulAnka

Hahha charmig affe va där :P

2011-12-13 @ 21:35:14
URL: http://fulanka.blogg.se/
Hanna

Haha, aa, han är söt han;)

2011-12-14 @ 12:49:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0