Bilder från 7e och 8e december:)


Paketet jag fick av mina fina vänner:D


Miakel och Jenny:)


Gaj var med:) Han hoppades säkert på att någon av oss skulle tappa något som han sen skulle kunna norpa åt sig;)


Caroline och Viktoria:)


Alfred:)


"Baka baka liten kaka, rulla rulla liten bulla"


Fina lussekatter/lussebullar:)


Hann baka en del:)


Jenny:)


Fika:)


Min fina tekopp:)


Caroline lärde mig att man kan ha pärlsocker på:) Blev både fint och gott med det:)


Fina födelsedagskort jag fått:)


Söta korten jag fick av mina systrar Annie och Ellen:) Fick även två pärlplattor av dem:) Såå sött gjorda alltihop:)


Den här fick jag av Ellen 6år:)


Fått av Annie 9år:)


Otroligt fin vinterbild på Gaj:)


Sötnosen:)


Många bilder blev det på promenaden idag:)


:)


Jag och lovelie!<3


:D


Lillkillen:)


Mina älsklingar:)


Gaj och jag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0