Äntligen min tur:)

Som min mamma sa till mig, det löser sig alltid till slut! Och så känns det nu verkligen, så som jag har väntat! Sett Alfred börja sjuksköterskeprogrammet och börjat sin resa. Har varit så stolt över honom och så skönt att en av oss kunnat börja. Men nu är det äntligen min tur också. Jag tog mod till mig igår/inatt vid 3 ungefär att kolla mitt antagningsbesked inför vårterminen 2012. Var jättenervös. Trodde jag skulle spy och hade en jättestor klump i magen. Visste inte vad jag skulle vänta mig. Men jag vågade titta och det var ett glädjande besked att jag hade kommit in på Socionomprogrammet i Karlstad:) Sååå otroligt skönt och vilken lättnad alltså! Grät efteråt för det var sån lättnad. Var tvungen att skriva sms direkt till min syster Frida och även till mamma. Frida ringde upp direkt och grattade mig;) Så skönt att ha dem så nära mig, som stöttar och finns där. Som jag skrev till min syster igår så är hon en sann syster och en otroligt fin vän också!<3 Även om vi tjafsar och sådär ibland, så älskar jag dem båda jättemycket!! Även Linn såklart!<3 Nu ska jag snart ringa mormor och morfar och berätta. De flesta har redan fått reda på det via facebook, så gamlingarna måste jag berätta via telefon;) Ska bli så kuuul:D!

Nu måste jag ut med Gaj en sväng också. Det är en dag med massor att göra. Måste hinna att plugga, diska, städa, handla, ringa samtal och fest! Så det är bara att sätta igång!:)



Äntligen är det min tur:)!!! Lättnad för både mig och Alfred:) Alfred berättade också att när jag nollas kommer vi ibland ha gemensamma aktiviteter med sjuksköterskeprogrammet;) Och Alfred ska ju vara fadder också, så det ska bli kul:)


Kommentarer
Carro

Är så himla glad för dig! Så kul! Stort grattis <3

2011-12-09 @ 16:22:21
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
hanna

Tack så jättemycket:)

2011-12-13 @ 14:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0