Hemmagjorda räkmackor och trevligt sällskap!

 
 
 
 
 
Avnjöt hemmagjorda räkmackor när Frida var hos oss! Vi alla tre var i himlen! Så förbaskat gott! Lite jobb med att skala räkor osv. men helt klart värt det! Det tycker jag att vi ska göra om i sommar. Kanske när Frida fyller 18? Vore ju en idé faktiskt! Den gången ska vi dricka kallt vitt vin till! Åå vad jag längtar redan;) Mums!
 
Bäst tycker jag är hemmagjorda tekakor till räkmackorna! Den här gångern blev det köpta. Men hade bakat ett annant bröd, lantbröd, som vi använde också! Skar gurkskivor, hade citron till, kokta och skivade ägg. Dessutom hade Alfred gjort en underbar hemmagjord aioli till detta också! Magen kurrar i detta nu när jag ser de här bilderna! Lovely är bara förnamnet!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0