Korvstroganoff med risoni och morötter

 
 
Korvstroganoff är en återkommande rätt titt som tätt här hemma. Det som skiljde sig den här gången var att vi hade risoni till istället för ris. Det kanske inte syns någon skillnad, men det är det verkligen i smaken. Jätteskumt! Kan säga så här att det nästan förstörde hela rätten. Det är pasta fast ser ut som ris. Tyckte det mest var smaklöst tyvärr:( Men nu vet jag det, inget för oss! Gillar pasta annars men tycker nog att ris ska vara ris och pasta pasta, inte att pasta ska vara som ris, blir lite fel, i alla fall för mig;)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0