Smoothie och mackor

Sötnosen kikar fram i bakgrunden:)
 
 
 
Det allra bästa och godaste är att baka sitt frukostbröd själv tycker jag. Men det hinner jag inte göra till 100% tyvärr, även om jag skulle vilja. Min dröm är att någon gång kanske sadla om till bagare eller konditor, haha! Fast å andra sidan finns det mycket mer olika grejer jag skulle vilja syssla med, man vet aldrig vart man hamnar. Men efter att baka sitt egna bröd, så tycker jag om att köpa färskt. Helst från bageri:) Längtar tills i vinter när man kan krypa upp i soffan med frukost och titta på julkalendern:) Något jag tyckt varit mysigt sen barnsben, även om det inte nu för tiden blir att titta på det så flitigt som jag gjorde förr.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0