Fikatajm :)



Jag brukar ju alltid helst baka själv och inte köpa fika färdigt. Mest för att jag tycker det är godast, mer personligt och roligare så:) Men när vi handlade för några dagar sen, fann vi de här. Ballerina har lanserat ny smak med marängsviss. Wow, tänkte vi, detta måste vi testa. Men nee, smakade inte ens marängsviss alls, enligt oss. Dessutom är Ballerinas originalsmak allra bäst, tror det alltid kommer vara så :) Däremot dög den ändå när vi skulle ha det till eftermiddagsfika:) Drack te till:) Ett lite annorlunda te dessutom. Alfred köpte det för rätt länge sen, men har varit väldigt skeptisk till det, var nämligen chokladsmak. Har fått för mig att det inte alls passar sig i just te. Fast det var inte så dumt. Var helt okej. Inte det bästa jag druckit, men ner gick det:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0