Aamupala

Frukost sägs ju vara det viktigaste målet på dagen. Jag kan inte bestämma mig för vilket som är bäst. Är nog olika gånger. Men självklart förstår jag att det är viktigt för att starta dagen:) En macka med gott pålägg är verkligen hur gott som helst! Ägg har alltid varit en av favoriterna. Men även keso med salt och peppar tycker jag är riktigt gott. Eller varför inte en god skinka, salami eller leverpastej? Finns oändligt mycket pålägg. Däremot tycker jag inte om att äta samma hela tiden. Så variation är det som gäller i vårt hem! :) Då blir det allra bäst;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannasgodaste

Häng med mig och min sambo i köket när vi lagar mat och bakar :)

RSS 2.0